12 υγιεινά smoothies που θα αγαπήσετε!

Τα smoothies προσφέρουν πληθώρα βιταμινών και φυτικών ινών, ενώ είναι ο ευκολότερος τρόπος να καταναλώνουμε τις απαραίτητες ποσότητες φρούτων και λαχανικών σε μια απαιτητική καθημερινότητα και ειδικά όταν δεν είναι το αγαπημένο μας γεύμα και το αποφεύγουμε.

Διαλέξαμε λοιπόν τις ωραιότερες συνταγές που πιστεύουν ότι καλύπτουν και τα πιο ιδιαίτερα γούστα!

Smoothie Αποτοξίνωσης: πρόκειται για ένα smoothie γεμάτο βιταμίνη C και ενέργεια, ενώ καθαρίζει τον οργανισμό από τοξίνες. Θα χρειαστείτε 1 grapefruit κομμένο κομμάτια, 1 φλιτζανι κοκκινο λαχανο τριμμένο 1 μπανανα σε ροδελες και 1 ποτηρι μεταλλικο νερο. Βάζετε όλα τα συστατικά στο μπλέντερ και προσφέρετε με παγάκι ή χωρίς! Μπορείτε την μπανάνα να την έχετε στην κατάψυξη.

Smoothie Ευεξίας: με υπέροχη γεύση και πανέμορφο χρώμα! Θα χρειαστείτε 1 καρότο, 1 παντζάρι, χυμό απο 1/2 grapefruit, 1 μανταρίνι, 1 κουταλιά τζιντζερ, 1/2 φλιτζάνι πράσινο τσάι. Βράζουμε για 5 λεπτά το κομμένο παντζάρι και το καρότο, αφήνουμε να κρυώσουν και προσθέτουμε όλα τα υλικά μαζί στο μπλέντερ με 6 παγάκια. Το παντζαρι πάει επίσης πολύ και με σπανάκι.

Smoothie Πνευματικής Ανάτασης: βοηθάει στην καλύτερη συγκέντρωση, μνήμη και μειώνει την πνευματική κόπωση. Θα χρειαστείτε 3 καρότα, 2 ντομάτες 1 γλυκιά κόκκινη πιπεριά, 1 σκελίδα σκόρδο, 2 κλωναράκι σέλερι, 1/2 φλιτζάνι σπανάκι 1/2 καυτερή πιπεριά και 3-4 παγάκια. Τα βάζουμε στο μπλέντερ όλα μαζί και χτυπάμε για 5 λεπτά το πολύ. Το συγκεκριμένο smoothie μοιάζει πολύ με gazpacho!

Δυναμωτικό Smoothie: ιδανικό άμα νιώθετε κόπωση ή εξάντληση για μεγάλα χρονικά διαστήματα! Βάλτε 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι παγωμένο, 1 φλιτζάνι φρέσκο κόλιανδρο, 1 φλιτζάνι αγγούρι τριμμένο, 1 φλιτζάνι φρέσκο ανανά, χυμό από ένα λεμόνι, 1/2 αβοκάντο και 1 κουταλιά τζίντζερ τριμμένο. Το αβοκάντο είναι καλό να καταναλώνεται με λεμόνι καθώς βοηθάει πολύ στην καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συσταιτκών του.

Γλυκό και Θρεπτικό Smoothie: θα χρειαστείτε 2 φλιτζάνια φράουλες, 2 πιπεριές φλωρίνης, 1 μήλο, χυμό από 1 λεμόνι, λίγα παγάκια και προαιρετικά 1 κουταλάκι του γλυκού πιπέρι καγιέν. Είναι τόσο γευστικό το συγκεκριμένο Smoothie, που αρέσει και σε παιδάκια, αν δεν προσθέσουμε πιπέρι καγιέν!

Smoothie με Βιταμίνη Κ: πηγή νεότητας για κάποιους η βιταμίνη Κ, θα χρειαστείτε 4 ακτινίδια, 1 αχλάδι, 1 φλιτζάνι κόλιανδρο, 1 φλιτζάνι ραπανάκια, 1 μπανάνα, 3-4 παγακια. Ο θαυματουργός κόλιανδρος και το αντιοξειδωτικό ακτινίδιο θα σας καταπλήξουν!

Smoothie για Βελτίωση πεπτικού συστήματος: ιδανικό για δυσεντερία, δυσκοιλιότητα και ενοχλήσεις στομάχου. Βάλτε στο μπλέντερ 4-5 δαμάσκηνα αποξηραμένα, 1/2 φλιτζάνι γιαούρτι, 1 μπανάνα, 1/2 φλιτζάνι γάλα ή γάλα αμυδαλου και 3-4 παγάκια. Το γάλα με το γιαούρτι και τα δαμάσκηνα θέλουν πολύ χτύπημα ώστε να δέσουν μεταξύ τους τα υλικά!

Smoothie Ρύθμισης Μεταβολισμού: ιδανικό για να χάσετε εύκολα κιλά, το συγκεκριμένο smoothie ενεργοποιεί τον μεταβολισμό! Χρειάζεστε 1 φλιτζάνι δαμάσκηνα, 1 φλιτζάνι νερό με 2 φακελάκια πράσινο τσάι, 1 κουταλιά κανέλα, 1 κουταλιά μέλι και 2-3 παγάκια από πράσινο τσάι. Τα δαμάσκηνα μπορούν να αντικατασταθούν από νεκταρίνια ή ροδάκινα επίσης.

Αντιοξειδωτικό και χωνευτικό Smoothie: βάλτε στο μπλέντερ 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι, 1 φλιτζάνι αγγούρι ψιλοκομμένο, 1 φλιτζάνι ανανά φρέσκο, 1/2 αβοκάντο, 1 κουταλία τζίντζερ και χυμό από 1/2 λεμόνι. Μπορούμε να προσθέσουμε 1 φλιτζάνι σπανάκι ή να αντικαταστήσουμε τον ανανά με μήλο.

Smoothie – Κοκτέιλ βιταμινών: χρειάζεστε 2 φλιτζάνια φράουλες, 1 μικρό πορτοκάλι καθαρισμένο, 1 μπανάνα, 1 1/2 φλιτζάνι σπανάκι, 1 φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου ή βρώμης και ξύσμα από μισό λεμόνι. Περιέχει βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και ιχνοστοιχεία απαραίτητα για την υγιή λειτουργία του οργανισμού!

Smoothie superfoods: δοκιμάστε στο μπλέντερ 1/2 φλιτζάνι μύρτιλα κατεψυγμένα, 1/2 φλιτζάνι φράουλες, 1/4 φιτζάνι σπανάκι ή παντζάρι και 6 παγάκια πράσινο τσάι. Το μύρτιλο μπορεί να αντικατασταθεί από οποιοδήποτε φρούτο του δάσους!

Smoothie Ενέργειας: ο πιο γλυκός συνδυασμός ενέργειας, με κανέλα, γλυκοπατάτα και πορτοκάλι! Θα χρειαστείτε 1 φλιτζάνι βρασμένη γλυκοπατάτα σε κομμάτια, 2 πορτοκάλια καθαρισμένα σε κομμάτια, και μισό κουταλάκι του γλυκού κανέλα. Τα χτυπάμε στο μπλεντερ και είναι έτοιμο το smoothie! Μπορείτε να αντικαταστήσετε το πορτοκάλι με οποιοδήποτε εσπεριδοειδές της προτίμησης σας!

Δυναμωτικό Πρωϊνό: ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα δυναμωτικό smoothie! Θα χρειαστείτε μια μπανάνα κομμένη σε φέτες, μια κούπα γάλα αμυγδάλου, μισο φλιτζάνι νιφάδες βρώμης, σαν βάση. Σε αυτή τη βάση μπορείτε να πειραματιστείτε ελεύθερα! Δοκιμάστε να προσθέσετε μέλι και ταχίνι, ή κακάο και φουντούκια, ενώ ιδανικά ταιριάζουν τα μούρα και οι φράουλες που δίνουν και ένα υπέροχο χρώμα!

Δοκιμάστε τις ξεχωριστές αυτές συνταγές για μοναδικές και υγιεινές απολαύσεις!

vegan συνταγές, υγιεινές συνταγές, υγιεινό πρωινό

© 2021 HAPPYGARDENER.GR ALL RIGHTS RESERVED